***Általános szerződési feltételek***

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Minczér Ipari Automatika Kft. Webáruház (továbbiakban: Szolgáltató) és az elektronikus szolgáltatást igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

 

Az Általános Szerződési Feltételek hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Minczér Ipari Automatika Kft. által üzemeltetett ipariwebshop.hu webcímen található elektronikus piactéren keresztül történik.

 

Az üzemeltetőről:

Az ipariwebshop.hu műszaki webáruházban lehetőség nyílik ipari (jellemzően az automatizáláshoz kapcsolódó) termékek széles választékából kényelmesen és kedvező áron vásárolni.

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák, kiválaszthassák és megvásárolhassák a keresett terméket.

A webáruházat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") alapján szolgáltatóként társaságunk működteti.

 

Társaságunk Ektv 4.§-ban előírt kötelező adatszolgáltatása:

 

Cégnév: Minczér Ipari Automatika Kft.
Székhely: 2220 Vecsés, Malom utca 4/B.
Személyes ügyintézés helye: 6000 Kecskemét, Széchenyi sétány 5.
Ügyvezetők: Minczér Zsolt (önállóan), Juhász István (önállóan)
Levelezési cím: 2220 Vecsés, Malom utca 4/B.
Cégjegyzék szám: 13-09-124557, Vezetve a Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróságnál
Adószám: 14542446-2-13
Közösségi adószám: HU14542446
   
Elérhetőségek:  
Telefon: +36-30-639-4375
Fax: +36-29-737-346
Web: www.ipariautomatikakft.hu
E-mail: info@ipariautomatikakft.hu
Bank: K&H Zrt.
Számlaszám: 10402094-50505457-55531015
IBAN-kód HU61 1040 2094 5050 5457 5553 1015
Iparkamarai tagság bejegyzés: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
Kamarai nyilvántartási szám PE14542446
   
Tárhelyszolgáltató:
Cégnév: C4-NetWorks Kft
Székhely 6000 Kecskemét Kisfaludy utca 6-8. I/109.
E-mail: info@c4.hu

 

Vásárló:

Szolgáltatásunkat minden jogképes természetes és jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben a sikeres regisztrációt elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételeket, illetve a jelen weboldalon közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

 

A rendelés leadásának menete:

A webshop-ban úgy tud vásárolni, hogy a kiválasztott termékeket a virtuális kosárba helyezi a "Kosár" ikonnal ellátott gomb megnyomásával. Ezek után a "Kosár" gombra klikkelve ellenőrizheti és még módosíthatja a kosár tartalmát,majd a vásárlási szándék megerősítése után a rendszer automatikusan kéri a regisztrációját. A megrendelés leadásakor történik a fizetési feltételek megjelölése (előre utalás, átutalás) és a rendelés egyéb paramétereinek megadása (rendelés egyedi azonosító, kért szállítási határidő).

Ennek során csak a legszükségesebb, a termék kiszállítása és számlázása érdekében fontos adatokat kérjük megadni. (név, e-mail cím, szállítási és számlázási cím, telefonszám).

Rendelés leadását követően egy automatikus e-mail üzenetben értesítjük a rendelés befogadásáról (rendelés visszaigazolás). Amennyiben a megrendelése teljesíthető, úgy a megrendelés pozitív visszaigazolását követően munkatársunk telefonon megkeresi a Vásárlót, hogy a rendelésben szereplő adatokat egyeztessék, és tájékoztatást kapjon a kiszállítás időpontjáról. Amennyiben a termék nincs raktáron vagy a megrendelés összetétele indokolja munkatársunk e-mailben egyedi ajánlattal keresi meg a vásárlót. A termékszámlát a Minczér Ipari Automatika Kft. állítja ki.

 

Szerződés létrejötte:

Az online módon (elektronikusan) kötött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A megrendelés kitöltésével és a Szolgáltató részére elektronikus úton történő megküldésével, annak Szolgáltató általi befogadásáról küldött automatikus elektronikus üzenet megküldésével az Vásárló megrendelése igénybejelentésnek minősül.

A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató az igénybejelentést követő raktárkészlet ellenőrzése után a megrendelés teljesíthetőségéről pozitív (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben. A megrendelés megküldésével és annak Szolgáltató általi pozitív visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten, úgy a Szállító részére visszaigazolt beszállítási időpontról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, megjelölve a beszállítás várható időpontját, melyet a Vásárló nyugtáz vagy törölheti megrendelését elektronikus üzenetben.

A szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás napját a megrendelő számára visszaigazolta, és mindkét fél a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta.

 

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei:

Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

-  a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
-  a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb...) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhető, változtatható a személyes adatok menüpontban

A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését kérjük, jelezze az ügyfélszolgálatunkon az shop@ipariautomatikakft.hu e-mail címen, telefonon a +36-30-639-4375 számon vagy a +36-29-737-346-es fax számon.

Fontos, hogy a megrendelés elküldését követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 2 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.

 

Termékszállítás

A szerződés hatálybalépésétől számított 2-7 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását*. (*A szállítási határidő a magyarországi márkaforgalmazók készletétől függően változhat.)

A házhozszállítás díjaként a raktáron lévő terméket normál súly és méret esetén bruttó 2. 540 Ft, utánvéttel + bruttó 635 Ft díjat számolunk fel, egyéb egyedi megrendelések esetében (túlméretes, amennyiben meghaladja a max. 3 méteres körméretet) bruttó 190 Ft/km díjjal szállítunk. Minden esetben a kiküldött ajánlat tartalmazza a kiszállítás költségét.

Személyes átvétel: Kecskemét.

A termék Magyarország területére történő házhozszállítását együttműködő csomagküldő vagy futárszolgálati partnerünk végzi.

A házhozszállítás pontos időpontjának egyeztetését futárszolgálatunk közvetlenül a Vásárlóval végezi. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást.

Házhozszállítási díjunk magába foglalja a rendelt termék raktártól rendeltetési helyig való szállítását (emeleti díj nélkül)!

A terméket átvételkor a Vásárló a futárral együtt kibontják a csomagolásból, kérjük, hogy alaposan nézze át, hogy nincs-e bármilyen sérülés a kiszállított terméken. Ezután a szállító átadja a Vásárlónak a számla eredeti példányát és megkéri, hogy a számla szállítónál maradó példányát aláírva igazolja a termék sérülésmentes átvételét.

Csomagolás:

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

 

Vételár megfizetése:

Jelenleg az alábbi fizetési forma közül választhat:

- Előre utalás:

Ebben az esetben az utalás számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a rendelt terméket.

- Átutalás:

A regisztrációt követő munkatársunk által végzett vizsgálatot követően lehetőség van az átutalásos fizetési lehetőségre is. Ezen fizetési forma keretében a kiszállítást megkezdjük és a banki átutalást a Vásárló a számlán feltűntetett adatok szerint kezdeményezi.

- Utánvét:

A termékek kiszállítása szerződött futárszolgálattal történik. A kézbesített termékek ellenértékét a futárszolgálat kézbesítő futárának kell kézbesítéskor, készpénzben kifizetni az esetlegesen felmerülő szállítási díjjal együtt.

A megadott szállítási díj kizárólag magyarországi kézbesítési cím esetén érvényes! Külföldi kézbesítési cím esetén kérje egyedi ajánlatunkat az ügyfélszolgálattól!


Jótállás, szavatosság:

A jótállásra és szavatosságra a polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről az irányadóak.

Termékeinket hivatalos gyártói garanciát nyújtva értékesítjük.

Minőségi reklamációval kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén.

Fontos, hogy a megrendelt termék átvételekor kapott dokumentációt őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez.

 

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei:

Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján a vásárló (fogyasztó) a szerződéstől indokolás nélkül elállhat:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

Elállási szándékot szóban (telefonon), postai úton és e-mailben is kifejezésre juttathatja a vásárló.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén csak bontatlan csomagolásban visszaküldött terméket fogadunk vissza.

Elállás esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.

Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek elállás esetében a vásárlót terhelik. A termék visszaszolgáltatása bármely futárszolgálattal, vagy postával a 2220 Vecsés, Malom utca 4/B. címre történő visszaküldéssel történhet. Amennyiben nem a webáruház hibájából következik be a visszaszállítás megrendelése, akkor annak a költségét munkatársunkkal egyeztetni szükséges.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a 17/1999. (II.5.) számú Kormányrendelet rendelkezéseinek értelmében, az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható:

- egyedi paraméterrel rendelkező, személyre szabott termék rendelésnél,
- amennyiben a terméket a vásárló kibontotta, beépítette, stb. (ebben az esetben az észrevétel reklamációként kezelendő).

A Szolgáltató elálláskor követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését a Vásárlótól.

 

Kifogások rendezésének módja:

A vásárlással kapcsolatban reklamációjával ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat.

Faxon: +36-29-737-346

Telefonon: +36-30-639-4375

E-mail: info@ipariautomatikakft.hu

 

A szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos vita esetén az igényével vásárló jogosult a vita rendezése érdekében a lakhelye szerint területileg illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (www.nfh.hu), Békéltető Testülethez (www.mkik.hu) illetve Bírósághoz is fordulni.

Vonatkozó jogszabályok:

- 2001. évi. CVIII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

- a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959.évi IV. törvény

- a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

 

Adatkezelési feltételek:

A vásárlás előtt Szolgáltató a www.ipariwebshop.hu oldalon bonyolított megrendelés és visszaigazolás kísérőadatait, továbbá az vásárló által kitöltött regisztráció során megadott személyes adatokat tárolja.

Tájékoztatjuk, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, a regisztráció során szolgáltatott személyes adatokat a megrendelés (szállítási szerződés) teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása céljából tárolja, illetve az adatkezelés a vevővel való kapcsolattartás, célját szolgálja. Szolgáltató (adatkezelő) a személyes adatokat, így a rendelés nyilvántartási adatokat a jogügylet alátámaszthatósága érdekében 5 évig tárolja.

Vevő a regisztráció során feliratkozhat hírlevélre, azonban a hírlevelek tartalmaznak egy leíratkozó linket arra az esetre ha vevő később mégsem szeretne hírlevelet kapni.

Személyes adatait harmadik fél részére nem adjuk át és bizalmasan kezeljük, kivételt képez ezalól a termék kiszállítása (a szerződés teljesítése) érdekében az alvállalkozónként működő futárszolgálat részére történő név és lakcím átadása, aki a tőlünk kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni.

Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

Önnek joga van tájékoztatást kérni személyes adatainak kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését illetve törlését. Személyes adatainak kezelésével kapcsolatban kérdéseit ügyfélszolgálatunk elérhetőségein vagy postai úton Szolgáltató székhelyére címzett levélben teheti fel.

A megrendelő tudomásul veszi, hogy az Interneten továbbított adatok biztonságáért a Szolgáltató nem felel.

 

Jogi Nyilatkozat:

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

Felhívjuk továbbá szíves figyelmét arra, hogy a honlapon megjelent egyes képek csupán illusztrációk.

Kérjük a termék vásárlásakor legyen figyelemmel erre, és a készülék valós  kép nem az adott típus és cikkszámhoz.

Az megrendelés leadásával a Vásárló elfogadja az általános szerződési feltételeket, mely feltételek megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult a www.ipariwebshop.hu weboldalon történő közzététellel.